Handelsbetingelser
Hos Premiumsport.dk gælder nedenstående betingelser for salg, levering, returret og reklamationer.

Betaling
I forbindelse med køb via webshoppen med kort/kreditkort bruges der kun godkendte betalingsmetoder, som er godkendt af Nets (det tidligere PBS). Elektronisk betaling sker via en krypteret forbindelse, der er godkendt til formålet. Betalingsoplysninger sendes kun til Nets. Beløbet for dit køb trækkes først ved afsendelse af din ordre.
Vi bruger udelukkende personoplysninger såsom adresse, e-mail og telefonnummer til fremmelse af ekspedition med mindre andet ønskes så som nyhedsbrev eller lign. Vi behandler disse personoplysninger fortroligt. Ingen af disse oplysninger overdrages, videresælges eller offentliggøres for tredjemand.
Hos Premiumsport.dk modtager vi følgende betalingsmetoder/kort:
– Dankort
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– Maestro
– Diners

 

Hos Premiumsport.dk er der ingen kortgebyrer for kunden, idet vi afholder de kortgebyrer som Nets tager for at gennemføre betalingstransaktionen.

Ønsker du at betale via kontooverførsel, skal du blot sende en mail til info@premiumsport.dk med beskrivelse af det køb du ønsker at indgå, og vi gennemfører handlen på denne måde.

Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25 % moms.

Levering og forsendelse
Vi leverer fragtfrit til Danmark v. køb over DKK 1500,- For køb mindre end DKK 1500,- koster fragt DKK 49,-. Vi kan også levere til andre steder udenfor Danmark, dog må kunden betale fragten herfor. Hvis du ønsker levering uden for Danmark, skriv dette i feltet “Bemærkninger” ved ordreafgivelse, og vi kontakter dig med oplysning om fragtpris, som du kan tage stilling til.
Vi bestræber os altid for at afsende ordren hurtigst muligt og typisk indenfor 1-2 hverdage. Leveringstiden er forudsat af, at varen er på lager ellers vil der typisk gå 2-3 uger.  Vi vil naturligvis kontakte dig med nærmere leveringstid, når du har indgået et køb af en vare, som vi ikke har på lager.
Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl og udgåede varer, ved restordrer kan bestillingen annulleres uden yderligere gebyrer

Fortrydelsesret og returret
Der er 14 dages fuld returret på alle varer. Skulle du mod forventning fortryde dit køb, skal du returnere varen senest 14 dage efter modtagelsen, ubrugt med prismærkater,og  emballage i samme stand som ved modtagelse. Du får retuneret hele beløbet inkl. fragt, dog skal du selv betale for returfragten og kunne dokumentere, at varen er afsendt, hvorfor vi anbefaler, at du sender som en forsikret postpakke med Post Danmark eller GLS.

Du skal sende returvarer til nedenstående adresse:

Premiumsport.dk
ATS Norcic ApS
Greve Landevej 140
2670 Greve
Telefon: 6133 8300
CVR.nr.: 31945763

Husk at vedlægge dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer). Købesummen overføres til din konto samme dag, som vi modtager varen retur, såfremt varer lever op til vores returbetingelser. Der modtages ikke varer pr. efterkrav samt regninger på tilsendte varer.

Reklamationer
Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles inden for senest 14 dage efter modtagelse.

Varen skal efterfølgende returneres til os, på vores regning, hvorefter vi vil udbedre manglen hurtigst muligt. Vi reparerer varen hvis muligt, og såfremt varen ikke kan repareres, ombyttes den til samme vare. Er dette ikke muligt, overføres købesummen til din konto hurtigst muligt, vedlæg derfor dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer). Ved returnering skal du kontakte os forud for returnering, da der skal rekvireres en reklamationsformular, som skal udfyldes, hvorefter vi sørger for afhentning af pakke/varer. Vi forbeholder sig ret til at afvise tilsendte varer uden forudgående aftale (reklamationsformular).

I tilfælde af B2B salg ydes der reklamationsret i henhold til de gældende regler for B2B salg, med mindre andet er aftalt.